שיחה עם אלעד

18 09 2007

אלעד: היי, יש לך רגע?
חזי: ‏‪כן, ‫מה נשמע?
אלעד: בסדר גמור, אצלך?
‬‫חזי: מתגלגלים…
אלעד: יופי
אלעד: יש לך במקרה פיירפוקס מול העניים?
חזי: ‫בטח
אלעד: http://elad.blogli.co.il
אלעד: למטה יש קישורים לפידים. מה אתה מקבל בלחיצה עליהם?
חזי: ‫למטה?
אלעד: ממש שורה אחרונה, "רסיסי פוסטים"
‏‪חזי: ‫קיבלתי את העמוד הרגיל של פיירפוקס כשפותחים RSS, עם הפוסטים האחרונים שלך
אלעד: זה מה שחשבתי
חזי: לבדוק גם אם יש לי מים בברז? 😉
אלעד: זה אני יודע שיש כי אני מהנדס מים
חזי: מזמן לא כתבתי פוסט, עכשיו חסכת לי את המאמץ – אני רק אעתיק את השיחה הזאת ויש לי יופי של פוסט O:-)
אלעד: אז אציין ששוב האקספלורר עושה בעיות, ופשוט בת"א אין לי פיירפוקס אז אני לא יכול לבדוק. אבל אתה יכול לכתוב על הבעיה הזו. יש הסבר על הקישורים האלו כאן
חזי: אולי זה יעזור לך – פיירפוקס ללא התקנה
אלעד: אז איך אתה מסביר את זה: Installing Firefox Portable
חזי: יש לי מים בברז!

פעולות

Information

9 responses

18 09 2007
תומר

אקספלורר עושה בעיות? מפתיע! (not)

18 09 2007
אלעד

לא צחקת, יאללה תכתוב משהו רציני.

18 09 2007
תומר

אלעד הזה כל הזמן נדחף. אין לו עבודה או משהו? 😉

19 09 2007
Drazick

אפרופו פיירפוקס, נסה את:

K-Meleon

19 09 2007
חזי

אלעד, אל תדאג אני מתכנן לכתוב הרבה בקרוב. האמת שמזמן חשבתי לנסות לקחת דיאלוג יומיומי כזה ולהפוך אותו לפוסט, אפילו אם זה לא טקסט משמעותי. אבל בדרך כלל כשאני מצ'טט עם חברים שלי הטקסט יוצא ארוך ולא ממוקד ואילו כאן זה היה קצר ולעניין, אז החלטתי ללכת על זה. אני צריך לציין שערכתי את זה, אבל השתדלתי לא להגזים. בכל מקרה, עכשיו אנשים יחשבו פעמיים כשהם מדברים איתי…

12 11 2007
DoK

היי בחור, מה קרה הפסקת לכתוב?!
ועוד אחרי התגובה שלעיל?!
"אל תדאג אני מתכנן לכתוב הרבה בקרוב"
אני מתחיל להיות מודאג.

13 11 2007
חזי

DoK, תודה על ההתעניינות. כרגע אני די עסוק בעבודה, ולמען האמת גם סתם לא כל כך מתחשק לי לכתוב. אני מקווה לחזור לזה בקרוב. בכל מקרה כנראה שאצטרך לעשות קצת שינוי בבלוג בהתאם למסקנות שעלו אחרי תקופה שלא הייתי מרוצה לגמרי ממנו.

13 11 2007
DoK

סבבה 🙂
בכל אופן יהיה מעניין לשמוע מה הסיבות לחוסר שביעות הרצון.

21 11 2007
תות

חזי? נעלמת לנו.
מחכה לעידכונים 🙂

להשאיר תגובה

