משפחת סימפסון

12 06 2007

כמעריץ ותיק של הסימפסונים אני חייב להודות שהעונות הראשונות היו הדבר האמיתי. הם מצחיקים מאד גם בשנים האחרונות, אבל יש הרגשה שמרוב שהתסריטאים השנונים מנסים לדחוס בדיחות לא נשאר הרבה זמן לעלילה. אם תצפו באחד הפרקים המוקדמים ומיד אחר כך בפרק חדש, יהיה לכם קל להבין למה אני מתכוון. עכשיו הולך לצאת הסרט, וכמו שה"בקרוב" נראה זה הולך להיות פארודיה על סרטי ברוס וויליס (או מי שהחליף אותו בשנים האחרונות בתפקיד זה שמציל את המצב. אני לא ממש מעודכן בסרטי הקיץ של הוליווד)

למרות שזה עושה רושם בנאלי אני נותן להם את הספק ומקווה לטוב. כן, אני אסתפק גם בטוב – זו לא חייבת יצירת מופת קלאסית כמו שהיה הסרט סאות'פארק.

ולסיום, מקרה שהיה. הזמן – 1993 (תאריך מדוייק לא ידוע), שעה 20:00. המקום – מוצב של חיל הקשר על הר גבוה קרוב לגבול. המשתתפים – חייל סדיר וחייל מילואים. אין מלבדם נפש חיה על ההר.

מילואימניק: איזה כיף, עוד רגע מתחיל כלבוטק.

סדירניק: (מסתכל בחלחלה על המילואימניק): אצלנו רואים רק סימפסונס!

מילואימניק: מה, אתה ילד קטן שרואה סרטים מצויירים? כלבוטק זה מה שהמבוגרים רואים…
סדירניק: אני המפקד שלך פה, ואני אומר שאתה תראה סימפסונס!

מילואימניק: מה פתאום? סימפסונס לא מעניין אותי בכלל. טוב, תראה מה שאתה רוצה.

סדירניק מדליק את הטלוויזיה. על המסך מופיע הפתיח האלמותי של הסימפסונס, אבל עם הרבה "שלג". מילואימניק מעמיד פנים שהוא לא צופה, אבל לאט לאט נכנס לזה ומתחיל לצחוק. למרבה ההפתעה בפרק המשודר יש קטע ארוך שמהווה פארודיה שלוחת רסן על תכניות טלוויזיה בסגנון כלבוטק. סדירניק חוטף התקף אסטמה מרוב שהוא צוחק. מילואימניק מחזיק את הבטן שלא תכאב לו מרוב צחוק. לקראת הסוף גם הוא צריך לקחת שאכטה מהמשאף של סדירניק. אם היתה פורצת מלחמה במהלך 23 הדקות האלה, לא היה מי שיענה למכשירי הקשר. מזל שיש שלום עם מצרים.

חזי עמאיל
פוסטים בנושאים דומים:

פעולות

Information

7 responses

22 06 2007
gyuval

בתור מעריץ צעיר של הסיפסונס (הם נולדו לפני) אני דואג לעקוב אחרי כל פירסום של הסרט ומחכה לו בקוצר רוח (ה- 26.7 יום לפני ארצות הברית) בכל מקרה הטריילרים לא בהכרח אומרים משהו והיוצרים (אני פשוט לא זוכר מי בדיוק אמר את זה) ציינו שלא מה שבהכרח רואים בטריילרים יופיע בסרט . אגב הטריילרים עצמם לועגים כמעט לכל סררט אפשרי (סופרמן, סרטי תל מימד, מת לחיות וזה ממשיך)

ואל תשכח את הרובוטריקים שגם יגיעו הקיץ ואני גם להם מחכה בשקיקה

23 06 2007
חזי

אני בטוח שהסימפסונים יכולים לכסח את הצורה של הרובוטריקים אפילו עם יד אחת קשורה מאחורי הגב!

25 06 2007
gyuval

אגב הסרטי ברוס ווילס, בעצם מדובר במת לחיות 4 שיוצא הקיץ (כן כן ברוס ווילס כבר בן 50 אבל גם רמבו מתקאבק ככה שיש יותר ביזאר)

25 06 2007
חזי

רמבו? אתה בטוח שלא התכוונת לרוקי?

2 07 2007
מוקי

אהלן חזי
אנחנו עוסקים מחר בסימפסונים
נשמח אם תיצור אתנו קשר בהקדם
0544222074
מערכת העולם הבוקר, תכנית הבוקר עם אברי גלעד ועינב גלילי

6 07 2007
משתמש אנונימי (לא מזוהה)

😆

6 10 2007
שלומי

גם אני מאוד אוהב ומעריץ את משפחת סימפסון ולדעתי הסרט דווקא היה מצחיק ואיכותי. זה נכון שבשנים הראשונות הפרקים היו טובים יותר, וחבל.. אבל עדיין, משפחת סימפסון הם אחת הסדרות הטובות ביותר לפי דעתי. 🙂

להשאיר תגובה

