נבדקתי!

11 05 2007

קוראי הבלוג הנאמנים דעו: נבדקתי!

חנית, הידועה בכינויה אח"י דקר, מקדישה מזמנה ועורכת ביקורת לבלוגים עם דגש על העיצוב. גם אני ביקשתי להיבדק וחנית הרימה את הכפפה. למען האמת חלק מהערות שהיא נתנה התייחסו לבעיות שהייתי מודע לקיומן, אבל בכל זאת כשאני שומע את זה ממנה האפקט שונה, גם בגלל שאני מחשיב את דעתה וגם בגלל שהיא נתנה עצות לתיקונים. יש לה גם עצות לתוספות שלפני כן לא חשבתי שאוכל לשים בבלוגלי (כבר יצא לי לנדנד פעם לאלעד בנושא), אבל הלינקים שלה מסבירים מה אפשר לעשות בכל זאת. לזה בדיוק אני קורא ביקורת בונה. בינתיים תיקנתי את רוב הדברים, ואני לומד את ההצעות לתוספות. אני מקווה שכל זה יעזור לי בדרך למטרה הנכספת – לשפר את הבלוג, למשוך קוראים, להשתלט על האינטרנט, ולעשות מיליארדי דולרים.

חזי

פוסטים קשורים:

פעולות

Information

להשאיר תגובה

