עוזרים להציל את אילנה

29 04 2007

זוכרים איך בכל שנה בבית הספר היו שולחים אותנו בזוגות להתרים את תושבי השכונה במבצע למען מטרה טובה כזו או אחרת? תמיד חשבתי שרק ילדים עושים דברים כאלה, אבל מסתבר שהיום גם למבוגרים יש מבצע כזה – ואני שותף. אני לא מבקש שתתרמו כסף. כל מה שאנחנו מבקשים היום הוא שתקדישו קצת זמן ותלכו לבדיקת דם שתכניס אתכם למאגר התורמים מח-עצם. זה לא לוקח הרבה זמן, וזה כמעט לא כואב (סתם בדיקת דם עם מזרק רגיל). בעזרת המאגר הזה אפשר לעזור להציל חיים של אנשים טובים, לפעמים אפילו ילדים, שלקו בלוקמיה. מטרתנו לאסוף כמה שיותר תורמים פוטנציאלים בימים הקרובים כדי לעזור להציל את אילנה בר, אבל ההרשמה למאגר יכולה לעזור גם לאחרים.

אילנה בר

אני הולך להיבדק מחר בתל-השומר.

עוד פרטים באתר עזרו לנו להציל את חיי אילנה

פעולות

Information

6 responses

30 04 2007
שזיף

מאיזה גיל אפשר לעשות את הבדיקה?

30 04 2007
חזי

אני לא בקיא בפרטים, אבל ידוע לי שמבחינה רפואית אפשר לעשות השתלת מח-עצם אפילו מתינוקות.

1 05 2007
שזיף

סבבה
ואיפה אני יכול ללכת להיכנס למאגר ?!

1 05 2007
חזי

שזיף, כל הפרטים נמצאים בבלוג שהוקם כדי לסייע לאילנה: http://saveilana.blogli.co.il

28 06 2007
sabi

אילנה עברה לאחרונה השתלת מח-עצם מדם טבורי של שתי נשים יולדות. זאת מכיוון שלא נמצא לה תורם רגיל.הדם הטבורי נשאב מהשיליה של היולדת.אם הוא לא נשאב לתרומה, הוא פשוט הולך לאיבוד. לכן, כדאי להגביר את המודעות אצל יולדות בפוטנציה, לתרום את הדם הטבורי שיכול להציל חיים.
מקווים שההשתלה תצליח… הלוואי.
http://www.saveilana.blogli.co.il

28 06 2007
חזי

sabi, תודה רבה על העדכון. אני מקווה שהטיפול יצליח ומאחל לה שתבריא במהרה.

להשאיר תגובה

