קשקוש וחיות אחרות

7 04 2007

נראה לי שמה שאני כותב היום יעניין בעיקר בלוגרים. אז אם אתם לא בלוגרים – לכו למקום אחר קריצה

*

כמו שאתם רואים, לכבוד האביב החלטתי לשנות את העיצוב של הבלוג למשהו יותר קליל. אני עדיין לא בטוח שזה העיצוב האידיאלי ל'מקשקשים', אז אל תתפלאו אם אני אשנה אותו שוב בהמשך.

*

העובדה שאי אפשר לערוך את תבניות העיצוב בבלוגלי מתחילה להעיק. אני לא אומר שאני הולך להעביר את הבלוג למקום אחר בגלל זה, אבל אם מישהו ישאל אותי איפה כדאי לפתוח בלוג חדש אני אגיד לו שישים לב שב-blogger יש אפשרות לערוך את העיצוב, אפשר להשתמש ב javascript, ויש שם בלוגים שמסתדרים לא רע עם העברית. ברור שגם לבלוגי/wordpress יש יתרונות, אבל כדאי לשים לב לכל האופציות. (ראו את התגובה של אלעד)

*

המלונה של קשקוש זה בלוג שפתחתי בשביל הקשקושים של קשקוש. ביום ממוצע גולשים בודדים נכנסים למלונה, אבל תראו מה קרה שלשום (5 באפריל 2007):

הסטטיסטיקה של קשקוש

מאיפה כל האנשים האלה באו?

מפת הכניסות למלונה של קשקוש

לפעמים אני ממש לא מבין מה קורה פה…

פעולות

Information

12 responses

7 04 2007
צפריר

רובוטים, ככל הנראה.

אין דרך להבדיל בין הרובוטים של הספאם לבין גולשים תמימים, פרט לכך שהרובוטים משאירים תגובות ספאם, וסביר להניח שאין לך קוראים באפגניסטן (יש שם רק יהודי אחד, ולא נראה לי שהוא קורא בלוגים).

7 04 2007
חזי

עד היום לא היו תגובות ספאם במלונה, אבל אני מניח שלבלוגי יש מנגנון סינון כלשהו שמונע מחלק מהספאמים להגיע לתגובות.
לגבי המפה – בגלל הרזולוציה הנמוכה זה קצת מטעה. לפי הרישומים ב-StatCount המבקר הזה היה מפקיסטן. אני נוטה לחשוב שזה היה בין-לאדן 😉

8 04 2007
Amit

בקשר לעריכת התבנית בבלוגלי, לי זה באמת היה מאוד מפריע.
אני אמנם מסתדר לא רע בבלוגר עם עברית, אבל באמת כל מי שרוצה יכול היום לפתוח בלוג בבלוגר גם בלי ידע מוקדם, שחררתי כבר כמה תבניות שתרגמתי בעבר ואפשר פשוט להשתמש בהם.
בנוסף אפשר לכתוב פוסטים לבלוגר דרך google docs וכך לדלג על העורך של בלוגר שלפעמים יוצר בעיות.

8 04 2007
אלעד

קיימת האפשרות הזו לעיצוב תבניות אישיות.

8 04 2007
Amit

העניין הוא יותר חשוב אם משתמש רוצה להוסיף סקריפט כלשהו לתבנית או כל מיני שינויים שעולים לו בראש.
הבנתי שאפשר ליצור אתכם קשר ואתם משתדלים לבדוק כל בקשה. ההשתדלות והמאמץ שלכם פשוט ראויים להערכה. אבל פתרון כמו שיש למשל בwordpress.com שמאפשר למנויים בתשלום לערוך את התבנית, יכול לחסוך הרבה טרטורים לכולם.

8 04 2007
חזי

אלעד, האמת שאני סתם מקטר. ברור שבלוגלי הוא הכי ❗

9 04 2007
שזיף

כנראה שזה רובוטים ….

10 04 2007
חזי

זיו פוגטש מצא פתרון פשוט לספאם בתגובות לבלוג

11 04 2007
nevo

העיצוב ממש נחמד, סטיסטיקות נחמדות
בהצלחה.

11 04 2007
חזי

nevo, תודה על התמיכה.
רציתי להבהיר: שינוי העיצוב היה ל'מקשקשים' והסטטיסטיקות היו ל'מלונה של קשקוש'.

11 04 2007
הומר

ראיתי.
עדיין נשאלת שאלה – האם אפשר לרכוש דומיין פרטי ועדיין להשתמש בבלוגלי?
זו שאלה שאני מעלה בעקבות צורך של נתפסתם! כפי שהסברתי בבלוג שלי.

14 04 2007
מוטי

הומר, אני אענה לך עם מה שאני הייתי עושה.
רכשת דומיין? עכשיו תשלם לחברת איכסון כמה שקלים ואצלם תגדיר שכל מי שנכנס לדומיין יופנה אוטומטית לבלוג שלך כאן.
זה קל ופשוט ונראה לי שזה גם הפתרון היחיד.

להשאיר תגובה

