אבולוציה לאידיוטים

6 04 2007

פעולות

Information

4 responses

11 04 2007
הומר

זה רק אני, או שאין תגובה של אלעד?

11 04 2007
חזי

הומר, התבלבלת. הקישור לתגובות נמצא מעל הפוסט. אתה לחצת על התגובות לפוסט הקודם. גם לי זה קורה כל הזמן. לאט לאט אני מגלה את כל הבאגים בתבנית הזאת. כנראה שבסוף לא יהיה מנוס מלעצב תבנית לעצמי שתעשה את מה שאני רוצה (וזה בדיוק מה שאלעד אמר שאפשר לעשות)

11 04 2007
הומר

שמתי לב לזה מאוחר מדי….

11 04 2007
חזי

טוב, אם אתה רוצה אני יכול למחוק את כל השיחה. או שאולי נשאיר אותה כמחאה על העיצוב המוזר?

להשאיר תגובה

