הבלוג משנה שם

29 01 2007

מסתבר שיש כבר בלוג עם הכותרת "דברים קטנים", ולמען האמת זה לא הכי מפתיע. מכיוון שהבלוג שלנו הוא החדש יותר מן הראוי שנחפש לעצמנו שם אחר שיבדל אותנו. עדיין לא עלה במוחי רעיון מוצלח, לכן אני מכריז בזאת על תחרות הצעת שמות לבלוג. הקריטריונים: השם צריך להיות קליט, ולשקף לפחות חלק מתחומי העניין שלנו – (ראו את הפוסטים הקודמים כדי לקבל מושג). הזוכה יקבל כפרס דיסק התקנה מקורי (אני אצרוב בעצמי) של אובונטו. אז קדימה – תתחילו להכניס הצעות בשורת ההערות

דברים קטנים

פעולות

Information

12 responses

29 01 2007
hezyamiel

קשקוש מציעה שנקרא לבלוג "קשקושים קטנים" אני לא יודע בקשר לזה. נשמע כמו שם מקושקש מידי. למי שעוד לא יודע מי זאת קשקוש, תסתכלו מימין למטה בתמונות שלי מפליקר. קשקוש היא הבלונדינית עם האוזניים הזקופות, והבלונדינית השניה עם האוזניים השמוטות היא חברתה הטובה איב.

29 01 2007
שרון

תודה. אני מעריכה את זה מאוד!!!
(אגב, נראה שקיים גם בלוג בשם "שטויות קטנות", אם שקלת לאמץ את הוריאנט ההוא)

ושיהיה בהצלחה עם הבלוג החדש!‏

29 01 2007
דברים קטנים » מטלה קטנה

[…] יקרים, הציעו נא לחזי שם חדש לבלוגו, למען לא נבלבל שנינו את הבלוגספירה הציונית עם בלוגים […]

29 01 2007
יוחאי

הצעות:

ענינים קטנים
קשקושים גדולים
אובונטו ודובים אחרים

אם לא זכיתי, לפחות נתתי כיוון…

29 01 2007
נעמי

דברים פתוחים

29 01 2007
Lior

מה אם "פתח דבר"?

29 01 2007
Sarit

אני אישית חושבת שאתה צריך לעבור לבלוגלי. שם לפחות הכיון של הטקסט יהיה נכון.

6 02 2007
הבלוג עבר « דברים קטנים - שם זמני

[…] אני בעצמי המצאתי את השם, כך שאין זוכים בתחרות. אבל כל מי שהשתתף יכול לקבל את הפרס אם הוא רוצה. מי שלא רוצה אובונטו יכול במקום זה לקבל מנת סביח בפרישמן […]

9 04 2007
DoK

היי חזי
אני תוהה כבר הרבה זמן אם צריבה והפצה של אובנטו מותרות לפי הסכמי הרישוי של ההפצה והרכיבים הכלולים בה.
(ההפצה כוללת מספר רכיבים קנינים הדורשים את אישור המשתמש להסכמי הרישוי שלהם לפני הפצה ונראה שאין כל דרך לבצע אישור זה)
אם יש לך מידע שיסיע לפתור תעלומה זאת אשמח להכוונה*.

*אני מעדיף את הסכמי הרישוי עצמם (אלו שמתירים הפצה ללא אישור הסכם הרישוי של הרכיבים הקנינים) ולא הצהרות כלליות.

9 04 2007
חזי

הבהרה:
*** אני לא עו"ד ולא מבין במשפט, כל מה שאני אומר הוא על דעת עצמי ***

הצריבה וההפצה של אובונטו מותרות. למעשה קנוניקל מגדירה שכל מי שמפיץ את אובוטנו הוא סוכן של החברה, ולכן אם תהיה בעיה משפטית הם ערבים לו.
לגבי רכיבים קנינים – נדמה לי שכל מה שנמצא על הדיסק הסטנדרטי של אובונטו מותר להפצה, גם אם הוא קניני. רכיבים שנחשבים לבעייתים, דורשים התקנה דרך הרשת מהמאגר של קנוניקל ולא נמצאים על הדיסק הסטנדרטי.
ואם אתה עדיין חושש, יש מספיק הפצות אחרות שבאות בלי שום רכיב קניני 🙂

9 04 2007
DoK

"קנוניקל מגדירה שכל מי שמפיץ את אובוטנו הוא סוכן של החברה, ולכן אם תהיה בעיה משפטית הם ערבים לו."
ואללה?! את זה לא ידעתי. תודה.
על כל פנים השאלה היתה בגלל רכיבים כמו הקושחה לכרטיסי האלחוט של אינטל שרשיונה נמצא כאן.

9 04 2007
חזי

רישיונות מהסוג הזה הם בדיוק הסיבה שקנוניקל מכירה בכל מי שמפיץ את אובונטו כסוכן רשמי שלה – כך עקפו את הבעיה.
ואם אתה עדיין חושש נסה את השיטה הבאה: שותים 3 כוסות יין בזמן שצורבים את הדיסק, ואחרי זה מחלקים אותו בלי בעיה :mrgreen:

להשאיר תגובה

